Kundeservice

apotekeren.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos apotekeren.dk

På apotekeren.dk ønsker vi glade og tilfredse kunder. Vi fører et stort udvalg af produkter, som henvender sig til hele familien Hvis du mod forventning har haft problemer med en ordre fra os, eller hvis du mener, at der er noget, vi kan gøre bedre, bedes du kontakte Lyngby Svane Apotek ved at udfylde kontaktformularen - klik her eller på telefon: 40 20 28 18

Vi modtager telefonopkald mellem 08.30 og 14.30 på alle hverdage. Hvis vi er optaget og ikke kan besvare dit opkald, er du meget velkommen til at lægge en besked, så vender vi tilbage. Der kan gå op til 3 hverdage i forbindelse med besvarelse af mails.

For at benytte din fortrydelsesret, skal du indenfor 14 dage fra modtagelse give os besked om at du vil fortryde dit køb og herefter sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til kontakt@apotekeren.dk eller på telefon: 40 20 28 18. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Du kan hente standardfortrydelsesformularen her.

Varen sendes til:

Lyngby Svane Apotek
Att: webshop
Lyngby Hovedgade 27
2800 Kongens Lyngby

Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav, eller som er sendt uden porto.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Hvis du ønsker at købe lægemidler på nettet, henviser vi til Apotekerforeningens webshop på www.apoteket.dk

Få mere faglig viden her

Tilbage til toppen